Jakość

jest dla nas filarem zrównoważonego rozwoju. Przez „jakość” rozumiemy nie tylko jakość samych produktów, ale przede wszystkim naszych usług, serwisu, obsługi klienta, transportu, a także sposobu, w jaki traktujemy naszych dostawców. Ten cel, do którego dążymy, zapewniamy krok po kroku codzienną pracą nad detalami, które w ogólnym rozrachunku tworzą słowo „jakość”

Chcemy zapewnić naszym klientom najlepszą obsługę i najlepsze produkty, na w świecie, w którym rzeczy ciągle się zmieniają. Eliminujemy słabe ogniwa, zapobiegamy zdarzeniom negatywnie wpływającym na jakość analizując obszary, które naszym zdaniem wymagają poprawy.

Codziennie pracujemy nad tym, aby sprostać wymaganiom naszych klientów. Ale nic nie jest tak dobre, że nie można go poprawić. Przekaż nam swoją krytykę, komentarze lub pochwały - z Twoją pomocą możemy jeszcze lepiej!

Już wkrótce Polityka Jakości będzie dostępna do pobrania.